تابلو سازی نیکان تیام

تولید کننده و سازنده انواع تابلو چلنیوم، تابلو فلکسی، تابلو نئون و تابلو تبلیغاتی

تابلو سازی نیکان تیام

تولید کننده و سازنده انواع تابلو چلنیوم، تابلو فلکسی، تابلو نئون و تابلو تبلیغاتی

تابلوسازی نیکان تیام.با داشتن فضای مناسب وامکانات کافی .نیروی مجرب و ماهر.وتوان اجرایی بالا آماده خدمات رسانی به کلیه هموطنان عزیز می باشد.این مجموعه کلیه مراحل ساخت وتولید سفارشات خود را به طور کامل وبه صورت مستقل درکارگاه تولید وساخته می شود.این مجموعه کلیه قسمتهای پروژه را از ابتدا بازدید وطراحی.داربست.آهنگری.نصب کامپوزیت. ساخت انواع حروف برجسته .نورپردازی. سیم کشی کامل .وکرکره برقی را به صورت کامل به مشتریان ارائه خواهیم داد.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

  تابلو های فلکس تابلویی از جنس فلکس است که کاربرد بسیاری در صنعت تابلو سازی داشته و مقرون به صرفه می باشد. یکی از مهمترین ویژگی های تابلوهای فلکس تابیده شدن نور از پشت آن می باشد که موجب برجسته شدن و کنتراست آن نسبت به فضای پیرامون خود می شود.این مورد نه تنها در شب جلوه ای زیبا و درخشان ایجاد می کند بلکه در فضاهای روشن و نمایشگاهی نیز کاربرد خواهد داشت. یکی دیگر از قابلیت های مهم فلکس قابلیت تعویض رویه آن می باشد که به موجب آن می توان پس از طی مدتی از عمر تابلو میتوان آن را با طرحی جدیدتر تعویض نمود.از تابلو های فلکسی می توان به عنوان تابلو سر درب، تـابـلـو مغـازه و شرکتها، تابلو فروشگاهها و در تبلیغات محیطی، بیلبوردها و فضاهای نمایشگاهی استفاده نمود.


این نوع از تابلو ها به شکل مکعبی ، ریلی ، سپری و اسکلت فلزی تولید می شوند و برای روشنایی آنها از لامپ های فلورسنت و یا مهتابی بهره می گیرند. تابلوهای فلکسی دارای دو نوع چینی و کره ای است و مسلماً نوع کره ای آن از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود.

تاریخچه تابلو فلکسی

تابلو فلکسی یا فلکس از سال 1375 وارد ایران شده و به سبب قابلیت نور پردازی محبوبیت زیادی را به دست آورد، هم در فضا های سرپوشیده یا داخلی (INDOOR) و هم در فضاهای خارجی (OUTDOOR) کاربرد دارد. در آن زمان طرح تابلوهای تبلیغاتی با استفاده از استیکر یا برچسب در رنگهای متفاوت بر روی متریال فلکسی چسبانده می شد که کار با این تابلوها و چسباندن استیکرها را مشکل کرده بود اما این مورد نیز با ورود پرینترهای فلکس حل شد.

مراحل ساخت تابلو فلکسی و روکش های مورد استفاده

ساخت تابلوی فلکسی شامل طی کردن مراحل زیر می باشد:

مرحله اول : طراحی تابلو توسط طراح با استفاده از فتوشاپ

مرحله دوم :چاپ طرح با استفاده از دستگاه چاپ بر روی فلکس

مرحله سوم : قاب پروفبل فلکس ساخته می شود و طرح چاپ شده روی آن سوار خواهد شد.

مرحله چهارم : در این مرحله نورپردازی تابلو انجام می گیرد یعنی مهتابی بر روی ورق های گالوانیزه یا سینی مهتابی که به صورت کشویی است در قاب پروفیل جاسازی می شود.

مرحله پنجم : آخرین مرحله از تولید این تابلو ها نصب پروژکتور بر روی آن و یا ال ای دی در پشت تابلو می باشد.اگر نورپردازی از روی فلکسی باشد، می توان عمق این تابلو را به  ۳ یا ۷ سانتی متر کاهش داد و هم می توان بجای فلکس از بنر با انس بالا استفاده نمود.

انواع تابلو فلکسی

انواع تابلو های فلکسی شامل موارد زیر می باشد :

تابلو فلکسی فیس : این تابلو دارای دو فریم می باشد، مورد اول فریم زیر مهتابی که عامل نور است بر روی ورق گالوانیزه قرار میگیرد و در فریم را روی پارچه قرار می دهند.

تابلوی تک فریم : این تابلو تنها یک فریم دارد که بر روی پارچه قرار می گیرد و جهت نوردهی بر روی آن از پروژکتور استفاده می شود که از لحاظ هزینه نیز مقرون به صرفه تر می باشد.

تفاوت بنر و تابلو فلکس

عمده ترین تفاوت مابین بنر و فلکس، توانایی عبور نور از فلکس می باشد در حالی که بنر به سبب ساختار فیزیکی خود قادر به این عمل نخواهد بود در نتیجه از بنر تنها در مواردی که نیازی به بک لایت نیست استفاده می شود و نور آن از طریق پروژکتور تامین خواهد شد. اما در صورتی که می خواهید از تابلوی شما نور عبور داده شود باید از تابلو فلکس استفاده نمایید. از دیگر ویژگی های تابلو فلکسی می توانیم به مقاومت بالای آن در برابر اشعه خورشید و شرایط آب و هوایی اشاره کنیم.
  • ۹۸/۰۲/۰۷
  • nikan tnt

تابلوسازی

تابلوفلکسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی