تابلو سازی نیکان تیام

تولید کننده و سازنده انواع تابلو چلنیوم، تابلو فلکسی، تابلو نئون و تابلو تبلیغاتی

تابلو سازی نیکان تیام

تولید کننده و سازنده انواع تابلو چلنیوم، تابلو فلکسی، تابلو نئون و تابلو تبلیغاتی

تابلوسازی نیکان تیام.با داشتن فضای مناسب وامکانات کافی .نیروی مجرب و ماهر.وتوان اجرایی بالا آماده خدمات رسانی به کلیه هموطنان عزیز می باشد.این مجموعه کلیه مراحل ساخت وتولید سفارشات خود را به طور کامل وبه صورت مستقل درکارگاه تولید وساخته می شود.این مجموعه کلیه قسمتهای پروژه را از ابتدا بازدید وطراحی.داربست.آهنگری.نصب کامپوزیت. ساخت انواع حروف برجسته .نورپردازی. سیم کشی کامل .وکرکره برقی را به صورت کامل به مشتریان ارائه خواهیم داد.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

 حروف های برجسته و شفاف آکرولیک هستند که از جنس ورق های پلاستیک که با نام های سامپکس و ییرلانگ ساخته می شوند، این ورق ها می توانند ضخامتی بین 2 تا 20 میلی متر و حتی بیشتر داشته باشند. این ورق ها ساخت کشور تایوان هستند و با برای بریدن آنها نیاز به دستگاه برش لیزر است.این حروف بسیار مقاوم ساخته شده اند بگونه ای که در برابر عوامل محیطی مثل نفوذ آب مقاوم بوده و آسیب نخواهند دید به طور کلی می توان گفت این تابلو مقاومت بالایی دارد و علاوه بر فضاهای خارجی در فضای داخلی نیز مورد استفاده قرار میگیرد.




تفاوت تابلو چلنیوم با نئون پلاستیک

قبل از اینکه به بیان تفاوت های چلنیوم با نئون پلاستیک بپردازیم در مورد وجه تشابه این دو صبحت میکنیم: هر دوی این مدل تابلو ها شامل حروف برجسته ای هستند که در ساخت آنها از پلکسی و پی وی سی استفاده شده است همچنین روشنایی این حروف از طریق لامپ های SMD تامین می شود.هر دوی این تابلو ها قابلیت برجسته سازی و نورپردازی را دارند.
اما تفاوت عمده چلنیوم و نئون پلاستیک یا همان پلکسی در لبه ی کار است، در ساخت تابلو های چلنیوم از ماده ای به این همین نام که نوعی آلیاژ آلومینیوم است استفاده می شود در نتیجه نور از کنار های کار نفوذ کرده و تنها از سطح آن تابیده می شود در حالی که در تابلوهای نئون پلاستیک لبه ی کار از همان پلکسی ساخته شده و نور علاوه بر سطح حروف از لبه های آن نیز تابیده می شود.در مورد قیمت تابلو های چلنیوم و نئون پلاستیک می توان گفت هر دو از قیمت تقریباً یکسانی برخوردار هستند.

تاریخچه تابلوسازی حروف پلکسی نئون پلاستیک

در گذشته به حروف پلکسی، نئون پلاستیک گفته می شد، ولی با پیشرفت تکنولوژی پلکسی جای پلاستیک را گرفت. همان طور که گفتیم برای برش و ساخت این حروف از فناوری لیزر استفاده می شود. ( برای ساخت لبه های کار جهت برجسته کردن حروف از همان پلکسی استفاده می شود.)
طریقه ساخت حروف پلکسی به این صورت است که توسط حرارت مستقیم شعله آتش با کپسول گاز و هوا و نرم کردن پلکسی نواری و چرخاندن دور پلکسی برش داده شده و تزریق چسب کلروفور است. پس از ساخت، طرح روی pvc کشیده شده و یا عمود بر برش می شود سپس با smd های بلوکی پر شده و به هم متصل می گردد. در نهایت pvc با مته سوراخ شده و سیم وصل شده به پشت حروف جهت نصب آماده می گردد.
  • ۹۸/۰۲/۰۷
  • nikan tnt

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی